tirsdag den 27. september 2011

Give away nr. 1

Jeg tror nu at jeg endelig har sluppet min sceneskræk og tør lade alle jer andre blive opmærksomme på mine sysler og idéer. Jeg nyder dagligt at bladre igennem alle mine yndlingsblogs og jeg synes jeg får så meget inspiration fra Jer derude, at jeg selv vil begynde at dele.

Det skal da fejres med min første give-away, så der udloddes hermed denne fantastiske Anne Black vase
samt en lille overraskelse....




Alle må være med og jeg giver:


1 lod for fast læser
1 lod for at linke på jeres blog

Husk at skrive en email adresse hvis du ikke har en blog.

Udtrækkes d. 15. oktober.


Og så glæder jeg mig i øvrigt til at dele alle mine fund og påfund med jer derude.

/ Katrine

75 kommentarer:

  1. vil gerne deltage med 2 lodder... Glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 2 lodder, og glæder mig til at følge dig.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog. Måske er en af mine to give aways noget for dig?

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig give away.
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Jeg har linket til din give away ude i min side.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. 2 lod :-)
    Jeg er pjattet med Anne Black, så jeg er meget begejstret. Jeg er også selv en ny blogger, som stadig føler mig som den nye i klassen. Så jeg glæder mig til at se, hvad du finder på ....

    SvarSlet
  5. 2 lodder, tak :)
    Skøn blog du holder dig, jeg glæder mig til mere :)

    SvarSlet
  6. Halløj
    Fandt lige din blog og så samtidig at du har kolonihave - Det har jeg også:) Er det ikke bare dejligt:)
    Jeg vil gerne være med med 1 lod:)
    KH/Anne-Birte

    SvarSlet
  7. Det er sørme også dejligt at læse med her hos dig! Jeg vil glæder mig til mere fremover. Jeg vil meget gerne være med med 1 lod.

    SvarSlet
  8. Dejligt at du nu vil dele :o) 2 lodder til mig tak! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig, glæder mig til at følge din blog:) lodder til mig

    SvarSlet
  10. Sikke en smuk smuk vase..Er het vild med skønne Anne Black...Mums...

    Som blogløs bliver det til et enkelt men meget stort lod der smides i puljen, håber det rækker..;=)

    Velkommen i blog-land...;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sikke en fin blog og give away.. jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med, med et lod

    SvarSlet
  13. Hejsa
    Hyggelig blog du har her - glæder mig til at følge dig som fast læser.
    Jeg deltager gladeligt med 2 lodder og krydser mine fingre.
    Du er velkommen til at kigge forbi hos mig - jeg har ozze en GiveAway kørende ;-)

    SvarSlet
  14. Jeg elsker Anne Black...den vase ville jeg super gerne eje :)

    Jeg skynder mig at ligge 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  15. Hvor er det en fin vase - jeg vil gerne være med på et lod:)

    SvarSlet
  16. Hejsa... Hvor er den fin. Deltager gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  17. Sikke en super fin give away, det må jeg sige.

    jeg deltager med 1 lod:-)

    KH Louise

    SvarSlet
  18. Dejlig give away. Passer lige ind i samlingen :-) Er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  19. 1 lod til mig, rigtig fin give away :-) Og glæder mig til at kigge med på din blog.

    mvh Marie (misen_p@hotmail.com)

    SvarSlet
  20. Så har jeg tilmeldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge din blog. 1 lod til mig.
    Kh Judith

    SvarSlet
  21. Skøn skøn vase..:)
    Jeg er med på et lod..
    KH Anne

    SvarSlet
  22. Fin blog du har dig her. Den har fået sit eget indlæg på min blog: http://www.sacdedame.com/2011/09/loppesager-en-ny-blog-jeg-er-faldet.html

    Og så tror jeg da nok lige at jeg kommer til at komme forbi igen, så fast læser er jeg også tilmeldt.

    Så det må blive 2 lodder :)

    God dag

    SvarSlet
  23. Wuhu er så meget med på to lodder!!

    SvarSlet
  24. Hold nu op en skøn give away. Jeg er helt sikkert med på begge lodder og håber så meget at ét af dem er vinderloddet!

    SvarSlet
  25. Den er vel nok fin, jeg vil gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  26. Nå men selvfølgelig smider jeg 2 lodder i puljen :) Den vase ville jo LIGE passe ind her!!!
    Har linket med indlæg.

    Kh

    SvarSlet
  27. ÅH wauw den er jeg med på love anne black!

    2 lodder til mig tak

    Jeg er også ny i blogland og har også en GIVE AWAY igang fra RICE hvis du skulle have lyst til at deltage hos mig:O)

    SvarSlet
  28. Hvem vil ikke gerne eje den? Jeg vil i hvert fald gerne. 1 lod tak :)

    SvarSlet
  29. den er bare smuk! 2 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  30. 1 lod tak :) Glæder mig til at følge din blog

    SvarSlet
  31. Super fed give away! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh. Lene

    SvarSlet
  32. Super fin give-away.
    Jeg er med på 2 lodder:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  33. Wauw altså :)
    2 lodder til mig. jeg linker fra sidebaren på min blog.

    SvarSlet
  34. Uhh jeg kender godt sceneskrækken...
    men en fin og meget inspirerende blog du har!
    Melder mig klart som fast læser
    - det med at linke det har jeg ikke helt gennemskuet endnu.
    L

    SvarSlet
  35. To lodder i puljen. Jeg har et svagt punkt for Anne Black. :)

    SvarSlet
  36. Iiiiiiiiih, hvor fint :) Jeg er med på 1 (heldigt) lod...

    SvarSlet
  37. He he jeg ser, at vi har fælles interesser :o) Jeg deltager meget gerne med 2 lodder og vil glæde mig til at følge dig fremover.
    Kh Charlotte.

    (ps. har selv en give away igang som udtrækkes d. 10. oktober)

    SvarSlet
  38. Lækkert! Jeg glæder mig til at følge dig og dine fine blog :o)
    Jeg er med på to lodder

    SvarSlet
  39. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett
    comment+follower

    SvarSlet
  40. Jeg vil gjerne være med, NYDELIG premie! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  41. 1 lod :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde må du meget gerne kontakte mig her: stineclausen@gmail.com

    SvarSlet
  42. Deltager glædeligt med 2 lodder, og håber på lidt held:-)

    Kh Trine-Emilie

    SvarSlet
  43. Vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  44. Vil gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  45. Jeg smider strakt 1 lod :) Fin, fin Anne Black vase!! Og orange.. MUMS! :)

    SvarSlet
  46. Fin fin vase!
    Jeg smider 2 lodder i posen.

    KH Anna

    SvarSlet
  47. Herlig give away. Jeg er med på 2 lodder og glæder mig til at følge med her :)

    SvarSlet
  48. Hvor fint - jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  49. Sikke en fed giwe away - er med på 2 lodder :)

    -karenbykaren

    SvarSlet
  50. Jeg vil også gerne vinde den smukke vase (+overraskelsen :))
    2 lodder smider jeg i puljen!

    SvarSlet
  51. Jeg vil også meget gerne deltage i din Give-Away med 1 lod. :) - som fast læser.

    SvarSlet
  52. Jeg vil også gerne være med :)
    Et lod, tak.

    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  53. Åhh, jeg er også en stor fan af Anne Black, så 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  54. Jeg glæder mig til at læse med her og vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg linker her:
    http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html
    Venlig hilsen
    mette b

    SvarSlet
  55. Ih jeg deltager selvfølgelig også med 2 lodder:)

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  57. Jeg er med på 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  58. Fin vase og spændende med en overraskelse ;)
    Jeg smider 2 lodder i puljen!
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...