søndag den 18. september 2011

Retrofund i enorme mængder


Jeg har fundet guld. Bogstaveligt talt, næsten. Jeg har været i en 60'er inspireret antikforretning i nordjylland, som simpelthen bugnede af fantastiske skatte. Jeg havde ikke den største pengepung med, så Quistgaard gryderne og Lotus kasseroller måtte blive stående, sammen med fantastiske Panton pendler og Arne Jacobsen gulvlampe.

Nu har jeg lige pakket ud, og det er næsten lige så stor en glæde i sig selv.


Jeg har købt nogle Kronjyden kaffe, the og cacao krukker, men jeg synes faktisk ikke farverne passer så godt til mine pastel krydderikrukker, så jeg ser lige om jeg skal af med dem på dba.

God søndag







14 kommentarer:

  1. hold da op det er nogle fede fund - hvilken butik var det?

    SvarSlet
  2. Hej Stinne,

    Det er fund fra en 60'er inspireret antikforretning omkring Løkken. Og jeg kan næsten ikke vente til kontoen er fyldt igen, så skal jeg et smut forbi. Er der noget særligt du leder efter?

    Katrine

    SvarSlet
  3. Hvor har du bare været heldig, super fede ting du fandt ;0)

    SvarSlet
  4. Hold da op nogen fund. Hvor ligger den butik i Løkken..?? Er netop lige landet på din blog, og er nu fast læser, glæder mig til at følge dig. Kh Janni

    SvarSlet
  5. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  6. Cegah Wasir ambeien anda bertambah parah dan segera untuk melakukan pengobatan yang cepat dan tepat dengan obat terbaik apabila sobat sedang mencari obat Ambeien yang ampuh dan cepat sobat sedang berada di web yang tepat karena kami ini menjual obat Ambeien yang aman cepat dan ampuh segera kontak kami di 0823 2528 0340

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...