fredag den 30. september 2011

Stilhed før storm

I morgen kommer der 15 overnattende gæster til vores længe ventede indflytterfest. Dagen har stået på rengøring og oprydning og storindkøb. Nu er køleskabet fyldt med øl og vin og nullermændene er væk fra alle hjørnerne. Jeg tror altså vi kommer til at få et brag af en fest i morgen.


Billedet her er af nogle Fly London støvler/støvletter med uldfilt skaft og knapper. Skaftet kan foldes ned til en ankelstøvle. Jeg er ikke så stærk på hæle, så jeg vil prøve at sætte dem til salg på nettet. Er der nogen her der er interesserede???

11 kommentarer:

  1. Lækre støvler! Og rigtig god fest. :)

    SvarSlet
  2. Sådan noget må du altså ikke skrive, når du ikke skriver størrelsen. Nu sidder mine fødder og krydser tæer fordi de sjældent kan passe noget som helst, men eeelsker turkis.

    SvarSlet
  3. Nårh ja ok, jeg kan godt se jeg har glemt at skrive størrelsen. Men det er en str. 38, 38½.

    Er det noget du kan bruge??

    Katrine

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...