tirsdag den 17. januar 2012

At få tag over hovedet

Weekenden har jeg tilbragt i Odense og Fredericia. Mere om det senere. Men imens jeg var afsted har min kæreste og hans familie skiftet asbesttaget på vores kolonihave og hold op hvor er det bare blevet super kanon godt. Nu glæder jeg mig bare til at få isoleret indvendigt, så der kan blive lavet loft op i kip, sat lister op og malet hvidt hvidt hvidt. Der er nemlig kun vinduer i den ene side af huset, så det ville være godt med nogle hvide overflader til at fordele det sparsomme lys.

Lidt billedspam af tagets udskiftning.








13 kommentarer:

  1. Dejligt med et nyt tag.
    Og godt jeg kunne hjælpe med tippet til klistermærkerne. Jeg har lige bestilt nogen mindre neon stickers herfra:
    http://www.etsy.com/listing/73415284/60-paper-stickers-seals-dot-sorbet. Måske det var noget?

    SvarSlet
  2. Hej Malene,

    Tak for linket. Jeg venter lige og ser om de andre dutter passer sammen med min enorme mængde af gavepapir, inden jeg bestiller mere. Har af erfaring lidt problemer med det der etsy. Kommer altid til at overshoppe en masse andet også. Lige som før, hvor jeg kom til at bestille 4 pakker stof også. Din skyld egentlig :)

    Kh Katrine

    SvarSlet
  3. Hov, hov...Er det nu også min skyld, det med stoffet? Hehe...hvor henne var det? Synes da ikke jeg så noget stof derinde, hvor man kunne købe de runde klistermærker!?

    SvarSlet
  4. Nej nej, det var bare fordi jeg lige var inde og snuse på Etsy alligevel, og så kom jeg til at købe et par (en del) stykker stof. Men de der klistermærker, dem glæder jeg mig til. Når de kommer, så bliver familie og venner bombarderet med gaver og breve med mærker på :=)

    SvarSlet
  5. :) Nårh ok. Ja, det kender jeg godt. Efterlyste noget læder på bloggen i går og fik links til en etsy shop og pludselig havde jeg bestilt både læder, smykker og flere klistermærker. Eigh altså:)
    De der klistermærker kan du virkelig godt glæde dig til. Man bliver så glad, når man pimper ting med dem og mon ikke modtageren også gør det!?

    SvarSlet
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...