mandag den 16. januar 2012

To lys på et bord

Lørdag aften var jeg med toget fra Fredericia til Aalborg, og det var kedeligt og stille. Lige indtil Palle og Esben stod på. For de to fine fyre satte sig i den modsatte bås af mig, trak en rød/hvidternet dug frem, to kunstige lys, en lille (falsk) buket blomster, rødvin, vinglas og hjemmelavet hummus, lækkert flute og græske frikadeller. Og så var det jo at jeg ikke kunne lade være med at smile og jeg spurgte straks om jeg måtte tage et billede. Og det måtte jeg gerne - og vin og mad, det skulle jeg også have med. Og så viste det sig i øvrigt at de to er musikere i et klassisk orkester, og at deres arrangement er en tilbagevendende begivenhed, hver gang de giver koncert i en weekend.

Til Esben og Palle, hvis I skulle kigge med her. Tak fordi I gjorde en af mine mange togture, helt helt uforglemmelig morsom.





(Og så var det selvfølgelig én af de få dage, hvor jeg ikke havde mit kamera med)

11 kommentarer:

  1. Fantastisk. Sådan skulle vi alle køre i tog. Så ville det hele da blive lidt festligere.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Og hvorfor ikke udnytte køretiden på en postiv måde? Måske man skulle prøve det en dag:-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor herligt! Dejligt at der findes sådanne mennekser! :D

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...