onsdag den 4. januar 2012

Julegaver vol. 2

Så har jeg fået fundet julegaverne frem igen og taget billeder. Jeg er superglad for det hele - måske især flagranken fra min moster, som også er glad for retrofarverne.







1# Hjemmelavet flagranke fra min moster.
2# Rie Elise Larsen julepyntestjerne - også fra min moster.
3# Hjertekrukke fra mormor og morfar.
4# Køkkenhave bog fra svigerfamilien. (Bliver rigtig god ude i kolonihaven)
5# Bodum stempel-to-go-kaffekop fra arbejdet.
6# Stor Erik Kold bøtte fra svigerfamilien.
7# Lagkageform i silikone + gavekort til Imerco fra farmor.

5 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...