søndag den 8. januar 2012

Give away for hver og én

Hold da op hvor er det bare vildt at 100 mennesker ude bag skærmene, følger med i mine skriverier. Og hold da op hvor kan jeg mærke at jeg bliver glad for at dele de små finurligheder hverdagen bringer med alle jer, der også sætter pris på værdier som genbrug, farver og "gratis" glæder, som by-udsmykning, visne træer, porcelæns-bølgen og meget mere.

Jeg søsætter en give away, og håber at alle I faste læsere vil fortsætte med at læse med. Jeg har fundet de 5 fineste grisebasser fra min egen lille porcelænsfabrik, og dem sender jeg afsted til vinderen d. 31. januar.



1 lod for fast læser + kommentar
1 lod for fast læser +  kommentar + link fra egen blog


Kh Katrine

28 kommentarer:

  1. Tillykke med de mange læsere! Jeg vil da smadder gerne vinde de flotte grissebasser, er fast læser og linker til din giveaway fra min blog.

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønne grise... og sikke en fin blog. Jeg vil gerne deltage og glæder mig til at følge din blog.
    Jeg har meldt mig som fast læser, og linger også gerne fra min blog.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  3. Tillykke med de mange læsere. Jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  4. elsker grisebasser, med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  5. Sikke søde grise.... er gene med her på 1 lod..

    SvarSlet
  6. Øj, de er fine. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  7. Tillykke med de mange læsere. 1 lod vil jer gerne deltage med

    SvarSlet
  8. De er så fine, lurede på dem, da du viste dem forleden.
    Så jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  9. Uhh, 2 lodder til mig :) Sådanne nogle grissebasser vil være flotte på min gren :)

    SvarSlet
  10. De er fine!
    Dem kunne jeg godt lige have hængende i vinduet...
    1 lod til mig, tak :)

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig, de er rigtig fine :)

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 1 lod:-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 1 lod. :D

    elskershopping.blogspot.com

    e-mail millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  14. Hvor er de søde :)
    Jeg snupper 2 lodder.

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine de små grisebasser:)
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    KH/Anne-Birte

    SvarSlet
  16. Tillykke med de mange læsere.
    Jeg vil gerne deltage :) 2 lod til mig.
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  17. de er rigtig fine :)
    1 lod til mig, tak :)
    Regina n.regina59@gmail.com

    SvarSlet
  18. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...