tirsdag den 10. januar 2012

Garn i stride strømme

Jeg har købt 5 nye garnnøgler til min farmor, som er igang med mit kæmpeprojekt. Et stort sengetæppe af strikkede 20x20cm firkanter. Nu er det lige ved at der er firkanter nok, men så skal de jo også hækles sammen og have hæklet kanter på. Hold op det er et stort arbejde, men ikke så meget for mig. Jeg skal bare lige sende noget mere garn afsted, og så bliver det tryllet om til farverige firkanter.

Jeg må altså have lært at hækle og strikke.....

10 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...