søndag den 22. januar 2012

Give away i samarbejde med 1+1 Textil

Når jeg kommer til Århus, er der altid én butik jeg bare skal forbi. Det er hos Helene Vonsild med forretningen 1+1 Textil i Grønnegade. Helene har butikken fyldt med lækre porcelænsdesign, både smykker, køkkensager og andre lækkerier til boligen. Og så har hun også hendes eget design af tekstiler, for hvilken hun vandt Formland Design Award i 2007.

I samarbejde med 1+1 Textil udlodder jeg en give away, og Helene har sponsoreret et valgfrit krus fra Gry Fagers Stitches Leafs serie. Hvis du ikke bor i Århus vælger Helene én, og så sender hun den til dig.

Alt du skal gøre er at lægge en kommentar til indlægget her, og så trækker jeg en vinder d. 29. januar.
Du må meget gerne linke med billedet her fra din egen blog.


Kig forbi 1+1 Textils hjemmeside, hvor der opdateres med nyheder om designere og varer i butikken.

89 kommentarer:

  1. Rigtig fin give away :-) Jeg deltager gerne, og måske skulle jeg lige kigge forbi den butik en dag :-)

    SvarSlet
  2. uha hvor fint!:-) jeg er med!

    SvarSlet
  3. Orv en fed give-away! Kender godt butikken, har mange en gang trykket næsen flad mod ruden og ønsket mig lidt rigere :-) Jeg deltager gerne!

    SvarSlet
  4. Ej en fik give away.
    Vil meget gerne deltage(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Iii hvor fint.. Krydser alt hvad der krydses kan for at jeg vinder denne lækre give away :)

    SvarSlet
  6. Jeg er enig. Den butik er must-see, når man er på de kanter.
    Og Gry Fagers kollektion har jeg sukket efter siden sidste år på Formland messen, så nu håber jeg på at vinde her :)

    SvarSlet
  7. De er SÅ fine. Haps! Jeg linker:)

    SvarSlet
  8. Jeg elsker også den butik :) Ville elske at vinde

    SvarSlet
  9. Nej hvor fint - jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  10. Gud hvor er de lækre! Jeg bor ikke så alngt fra hendes butik...skal da helt sikkert hen at kigge. Og vil selvfølgelig meget gerne deltage i give away :-)

    SvarSlet
  11. Flot give-away - jeg er med

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  13. wau hvor fedt! vil meget gerne deltage
    x
    margit.rosenaa(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  14. Hold nu op hvor er det fedt! :) jeg synes selv, at det er nogle smykke kopper!

    SvarSlet
  15. Hermed er en henvisning slået op på min blog til din amazing give away :)

    SvarSlet
  16. Sikke nogle smukke kopper. Jeg er med!

    SvarSlet
  17. Hvor er de fine! Jeg er med :)

    SvarSlet
  18. Det porcelæn er da bare for flot! Jeg ville blive lykkelig hvis jeg kunne vinde denne flotte give away.Jeg melder mig også som fast læser og glæder mig til at følge dig. Jeg har også gang i en give away, som du måske kunne have lyst til at deltage i?

    SvarSlet
  19. de var da fine, skriver da straks en kommentar, så jeg kan være med i lodtrækningen

    SvarSlet
  20. Dejligt med inspiration til Århusturen her snart - så skal da helt sikkert forbi butikken og kigge.
    Skøn give away :)

    SvarSlet
  21. Sådan en kop har jeg længe ønsket mig - så jeg er helt klart med. Tak :-)

    SvarSlet
  22. Uha en fin give away - jeg er helt klart med...

    SvarSlet
  23. Giver dig ret - 1+1 er en skøn butik!

    SvarSlet
  24. Så absolut verdens fedeste butik!! Krydser fingre for lidt held til mig :o)

    SvarSlet
  25. Rigtig lækker give away - bliver da nødt til at deltage:) ...og kan kun give dig ret i, at 1+1 Textil er en skøn lille perle i århus.

    SvarSlet
  26. Det ser da alt for lækkert ud... Jeg ville elske at få lov til at stille det frem herhjemme ;)

    SvarSlet
  27. Årh, sådan en vil jeg gerne vinde! De er simpelthen så smukke!
    Kh Louise

    SvarSlet
  28. Fed giveaway - jeg er med!
    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Håber jeg vinder... krydser fingre

    SvarSlet
  30. ihhh hvor fine ting... håber jeg vinder et krus :)

    SvarSlet
  31. Sikker fine ting - jeg er med. Kig også forbi min give away .

    SvarSlet
  32. Jeg vil også gerne deltage - håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  33. Sikken en give away!
    Count me in :)

    SvarSlet
  34. HUn har nemlig nogle helt vidunderlige sager:-) Jeg vil også rigtig gerne deltage:-)

    SvarSlet
  35. hold da op hvor er de fine - jeg krydser fingre for det bliver mig:)

    SvarSlet
  36. Uha, vil da rigtig gerne være med. :o)

    Kh Helle B

    SvarSlet
  37. Uh jeg vil også meget gerne være med!

    Mvh Jennifer
    jvjensen89 (a) gmail.com

    SvarSlet
  38. "Broderet" porselæn.. så bliver det jo ikke meget smukkere.

    SvarSlet
  39. Næh.. Det vil jeg da gerne vinde.. :-)

    SvarSlet
  40. Nej men hvor fint!! Jeg smider en kommentar her og krydser mine fingre - sådan én ville jeg vældig gerne vinde :-)

    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  41. Ej, sikke et fint design!
    Jeg er helt klart med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  42. Sikke en dejlig give away. Jeg smider lige en kommentar og håber at lykken er med mig.

    SvarSlet
  43. sikke fine blå farver..... Er helt klart med...

    SvarSlet
  44. Hvor er de fine...
    De ville pynte meget i mit "blå" køkken.

    SvarSlet
  45. Jeg er med :) HVor ER de smukke!!!

    KH Mette
    mette@spex.dk

    SvarSlet
  46. her vil jeg da bare gerne vinde:-)

    SvarSlet
  47. De er rigtig fine :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Øjj de er fine. Jeg gad godt!

    SvarSlet
  49. Flot - det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  50. Ej, den give away ville være en drøm at vinde :o)

    SvarSlet
  51. Oj, det er bare flot!!
    Det vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne deltage :-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  53. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  54. 1+1 er en af mine yndlingsbutikker i Århus. Sååå fine sager! Egentlig må jeg ikke begynde at samle på flere krus, men jeg kan jo ikke lade være med at deltage alligevel....

    SvarSlet
  55. Uuuuh, kan jeg nå at være med? Skøn give away! :D

    SvarSlet
  56. Jeg kan snildt komme til århus - rigtig fin give away. håber at jeg kan nå at være med. louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  57. Må jeg ikke nok vinde? Sååå fine sager!
    Her er min give away, måske det kan være noget?
    http://onkelanne.blogspot.com/2011/12/vind-lkkert-brnetj.html

    SvarSlet
  58. I'm in. Ææælsker 1+1. Meget fine krus disse, dem kendte jeg ikke.
    Kh Linn
    linnhaak@rm.dk

    SvarSlet
  59. Skal jeg nu krydse mest fingre for jeg vinder denne fede præmie eller at de danske drenge vinder ?? What to do.

    SvarSlet
  60. Jeg er med hvis jeg stadig kan nå det.

    SvarSlet
  61. Rigtig fin give-away! :) - Vil super gerne vinde :)

    SvarSlet
  62. Øj, jeg vil vældig gerne være med i denne fine give away:-)

    SvarSlet
  63. Give away'en er slut og vinderen er trukket.

    Mange tak for alles deltagelse :)

    KH Katrine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...