fredag den 16. marts 2012

En samling

Efterhånden har jeg fået samlet mig en rimelig portion af plastik dekorede bøjler. Jeg synes dog jeg mangler nogle flere gule og og meget gerne nogle flere i lyse farver. En eller anden dag finder jeg nok nogle.
En lille (men ærgelig historie) er at jeg en dag i en genbrug i Aalborg fandt 4 fine bøjler til 25 kr samlet. Butikken tog ikke dankort, og jeg skulle videre med toget, så jeg aftalte at de skulle lægge dem til side til mig indtil dagen efter. Men dagen efter glemte jeg jo alt om de skønne og billige bøjler, så da jeg et par dage senere kom forbi, var bøjlerne selvfølgelig solgt. Øv øv øv.







15 kommentarer:

  1. Øv! Ja det er da møg ærgerligt. Sikken en pris du ellers kunne få dem til!!
    Det er nogle rigtig fine bøjler -jeg samler selv på dem.

    SvarSlet
  2. De bøjler er bare så fine, lidt øv du glemte dem. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Gimme, gimme! ;)
    Og super ærgerligt at bøjlerne gled ud af hænderne på dig. Det var ellers en utrolig god pris for 4.

    SvarSlet
  4. Jeg har været så heldig at arve en fem-seks stykker. Dine er dog super fine og skønt at de er forskellige.

    SvarSlet
  5. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...