onsdag den 14. marts 2012

Heldet er med mig

Jeg har virkelig haft en måned med overvældende mange gode fund. Det har på den ene side ikke hængt særlig godt sammen med min plan om ikke at bruge én eneste krone på lommepenge, men så var det jo at der kom brev fra både SKAT og fra feriekonto, og så har jeg alligevel følt det nødvendigt fornuftigt fordelagtigt at købe de fund jeg nu engang er faldet over.

Her er endnu et af mine mange nye fund. Denne kan nok ikke rigtigt kategoriseres som et loppefund, for den er fundet hos en pro kræmmertype, men jeg synes nu alligevel den er lidt af et fund. Jeg vil gerne afsløre at den er fra Schack Antik og Trend i Århus (og hun har ikke mere Lotus lige nu, fyi)
Sautepande fra det skønne Cathrineholm, Lotus serien.


14 kommentarer:

  1. Orv den vil være smuk til min samling, he he ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Barbara,

      Ja, jeg synes også den var helt speciel. Det er ikke så tit jeg har set dem i pande-udgaven. Faktisk kun ovre hos Asli med frøkenen og baronen.

      Katrine

      Slet
  2. Jeg tror at jeg vil beslutte mig for IKKE at købe noget i en måned ligesom dig ... så kommer alle skattene frem kan jeg fornemme ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg kan godt garantere at der de kommende uger kommer flere. Mange af de bedste ting er nemlig ikke nået hjem til mig endnu.

      Slet
  3. Fin blog!

    Hej! Hvis du eller nogen skulle være interesserede så sælger jeg mit blå lotus stel på denne side:

    http://www.trendsales.dk/listings/lyngby-danilds-lotus-stel-stel/27879791?pn=1&rt=ssr&search=lyngby+danild%27s&status=1

    Mvh. Benedikte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...