tirsdag den 13. marts 2012

En farmor, en mormor og en farmors veninde

I forbindelse med mit besøg i Middelfart i weekend, havde min mormor fundet en blå Bjørn Wiinblad vase frem fra hendes skab, som jeg måtte få. Jeg anede ikke at hun havde den, men den er virkelig guld for mig. Jeg har den samme i sort mønster, men har været helt vild efter at få en blå.

Hos farmor var der også blevet fundet gode ting frem fra gemmerne. For nylig blev kælderen ryddet, og her var jeg jo heldig at få det fine Colditz stel. Denne gang havde farmor fundet to skønne Rösti smørebrikker. Farmors veninde, Åse, havde fundet en Erik Kold bøtte til mig, og den er i helt perfekt stand.

Udover at det er superlækkert at få gaver, så synes jeg også det er dejligt at min familie bruger tid på at sætte sig ind i hvad mit retroøje søger, og gemmer de ting de tror jeg vil blive glad for. Det sætter jeg stor pris på.




12 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastisk gaver! Jeg er sikker på det bringer minder frem hos familiemedlemmerne og at de synes det er sjovt at du samler på ting fra "deres" tid.

    SvarSlet
  2. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...