tirsdag den 6. marts 2012

Store kugler

Jeg har brug for hjælp af jer kreative sjæle. For 2 år siden købte jeg to snore med hæklede kugler (flamingokugler med dækkende hæklet omslag). De var en del af udstillingen i en tøjbutik. Meget a la dem som Ferm har lavet.
Farverne er lysegrå, mat sort, rosa, karrygul, lyselilla og koral. Der er 4-5 i forskellig størrelse på hvor snor, men hvad hulan skal jeg lige bruge dem til? Jeg kan ikke rigtig lige finde et sted hvor de skal hænge, udover et hjørne i soveværelset, men jeg synes de er lidt uhyggeligt med store svævende hoveder når det er blevet mørkt.
Indtil videre har de ligget i en gammel trækasse i et par år.

Så, what to do?





13 kommentarer:

  1. Du kan evt. hænge dem op i et andet rum end soveværelset i et hjørne som en slags uro. De kan hænge lidt forskudt af hinanden så de ikke hænger lige højt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,

      Det synes jeg at jeg har forsøgt men det hænger ikke rigtig sammen i stuen heller.

      Tak for tip :=)

      Slet
  2. Kan de evt. Skilles ad så de kan sættes på nye snore med kun en på hver. Jeg har tænkt på at lave nogle når tiden er der og hænge dem enkeltvis ned fra loftet i et lidt mørkt hjørne jeg har i stuen. Og så blande dem med et par små kuglelamper, har set nogle i IKEA(som man kunne spraymale i tilsvarende farver). Håber du kan bruge det til noget:-)

    Kh Tamra

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tamra,

      De kan sagtens skilles ad. Superfikst tænkt. Det er da det jeg skal gøre. Så bliver de heller ikke så voldsomme, for de er jo ret store når de sådan hænger alle 9 sammen.

      Jeg lægger selvfølgelig en opdatering ind når jeg har fundet det helt rigtige sted.¨

      Kh Katrine

      Slet
  3. Glæder mig til at se hvad du finder på.

    P.s ud fra billederne ser kuglerne ud som om de er strikket:-)

    SvarSlet
  4. Cegah Wasir ambeien anda bertambah parah dan segera untuk melakukan pengobatan yang cepat dan tepat dengan obat terbaik apabila sobat sedang mencari obat Ambeien yang ampuh dan cepat sobat sedang berada di web yang tepat karena kami ini menjual obat Ambeien yang aman cepat dan ampuh segera kontak kami di 0823 2528 0340

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...