torsdag den 1. marts 2012

Snyd og bedrag

Jeg har snydt lidt i min halvanden måneds challenge, som handler om at jeg ikke må bruge penge på noget som helst. Men altså, min søster går på efterskole, og jeg har længe udskudt at sende hende en guf-kasse, så jeg har tømt Søstrene Grene for skægge ting og sager og masser af slik og godter.

Og så kom jeg jo til at købe noget splinternyt alpaca uld garn, håndspundet og naturfarvet af de indfødte i Andes bjergene.

Ligner det ikke at selveste Karen Klarbæk har stået for dekorationen på pappet???


'






10 kommentarer:

  1. Uh ha ja, søstrene grenes er en farlig butik at komme ind i - var der selv i går, og skulle egentlig kun have et par ruller papir, 1.88 stykket, men på forunderlig vis blev det 98.50 ;D

    Skønne ting du har fået købt.

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. du har da syndet big time den sidste halvanden månedstid.
    Havde jeg bare vidst at du "penge fastede" - så havde jeg aaaaaaldrig hentet de tre krydderi krukker fra kronjyden ;)

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...