torsdag den 8. marts 2012

Til mig fra min SKAT

Altså, det der secondhand bazar i Stakladen i sidste weekend. Det gjorde mig i hvert fald hverken rig eller berømt, så det var egentlig meget lækkert at vores allesammens SKAT havde lidt tilovers til mig. Jeg har købt rigeligt mængder af selvforkælelse, men det meste afventer postens samarbejdsvilje, så for nu må I se mine nye kæledyr.
Jeg havde faktisk sat mine øjne på Hans Bøllings Duck og Duckling, men efter at have set dem i en butik (og ikke bare på nettet) så synes jeg faktisk de var liiiiige lidt rigeligt "voksne" i forhold til min smag.

Så her er de. Mine to birds.


10 kommentarer:

  1. Ih, de er så fine de fugle! De står virkelig også højt på min ønskeliste :D Kom forår, kom fødselsdag! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...