søndag den 18. marts 2012

En slags fremskridt

Puuuh, hvor går det langsomt med at få kolonihaven til at se ud som i mine drømme. Måske hjælper det heller ikke at vejret er gråt og trist og at der er enorme mængder havearbejde forud, før haven ser forårsagtig ud. I dag har jeg vendt jorden i et bed der skal laves om til 3 kartoffelrækker. Det var tidligere et overbevokset blomster/krydderurtebed, men det har været dækket over med en pressening hele vinteren, så rødderne vær næsten rådnet væk. Nu får det lige tre uger mere overdækket og så skal kartoffelspirerne i jorden.

Indendørs har kæresten min gang i at lave loft op i kip i den ene ende af minihuset. Der er blevet isoleret og så skal brædderne forhåbentligt op i løbet af en måneds tid (krydser alt hvad jeg har). Når først loftet er færdigt, rykker min mor og jeg nemlig ind bevæbnet med litervis af hvid maling, og så skal lofter og vægge være kridhvide og sommerlige.

Snapshots fra en grålig kolonihave + pjusket hare på billede 4 (inde i hækken)









10 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert med sådan et sted! Det bliver da skønt når solen kommer frem og i kommer lidt på plads :) mon ikke der kommer flere billeder derfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal i hvert fald gøre mit bedste for at holde igen med kolonihave-spam, for jeg regner med at gå kameraamok så snart solen skinner og alting (forhåbentligt) blomstrer.

      Slet
  2. Ja jeg glæder mig vildt til kolonihave billeder :o) Du kan altid ligge billederne på voreskolonihaver.dk så skal jeg nok finde dig der og følge med ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det hyggeligt at du lige fik haren med :) Den besøger også flittigt mig i min kolonihave!
    Hvilket haveselskab holder du egentlig til i?

    - hosstefferne.blogspot.com (fuld af koloihave spam! ;P )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stephanie,

      Vi holder til i Aablink i Lindholm. Hold da op en masse projekter I har gang i, i jeres have. Jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang.

      Katrtine

      Slet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...