fredag den 2. marts 2012

Om at handle med folk der gør sig umage

For en måneds tid siden bestilte jeg pang og neon cirkler på Etsy, og da de så kom bestilte jeg endnu flere og også nogle pink neon stjerner. MEN. Melissa, som har Etsy-shoppen forvekslede neon stjerner med hjerter, for det var jo Valentines og så vil folk jo ha' hjerter. Og så skrev jeg til hende (selvom de jo ikke kostede en formue) og ved I hvad, Melissa er bare superservice. Hun gik helt i spåner over hendes fejl, og nu idag har jeg modtaget min pakke fra hende. Spækfyldt med ekstragaver. Jeg skulle jo bare have 1 enkelt pakke neon stjerner, men jeg fik 2. Jeg fik også en hel omgang kulørte cirkler. Og så havde hun også trykt nogle kort til mig med mit navn i hjørnet og med konvolutter i matchende farver med mine cirkler. Rimeligt tjekket. (Kortene koster 220 kr)







17 kommentarer:

  1. Hold da op hvor fedt, dejligt at få sådan en flot service :)

    SvarSlet
  2. Aj hvor er det sejt. Elsker butikker der har forstået hvor meget god service betyder (: Og hvor er det da bare nogle smukke billeder og nogle helt vildt lækre sager du har fået. Får virkelig lyst til at shoppe lidt inde hos hende Melissa (måske man turde håbe på at hun igen laver en lille fejl... he he)

    SvarSlet
  3. Hun har simpelthen den bedste service. Og så får man jo virkelig lyst til at bestille igen:)

    SvarSlet
  4. Det er nogle super fede ting du har købt!
    Og hold da op, det kan man da kalde god service :-)

    SvarSlet
  5. Super smukke ting hun har i sin shop og super service hun har vist dig :o) Lækre ting du har købt.
    Når du har fået sendt derfra beder du så om at hun ikke sender faktura med eller hvordan ?
    Jeg spørger fordi jeg engang fik sendt stof fra USA og kom til at betale told og bøde i Danmark.. Har ikke noget imod at betale momsen men bøden til Postdanmark kunne jeg godt være foruden ;o( Stoffet blev dobbelt så dyrt..

    Forresten kan du hos Søhesten se hvordan vi kan slippe for at skrive 2 koder når vi ligger en kommentar hos dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katja - hun havde udfyldt en erklæring udenpå forsendelsen hvorpå der stod hvad der var i og varens værdi, så jeg bad ikke om noget specifikt.

      Jeg tjekker lige kommentardelen ud hos Trine.

      Katrine

      Slet
    2. Så vil jeg da prøve og bestille nogle af de lækre sager :o) Tak for din tilbagemelding :o)
      Mvh. Katja

      Slet
    3. Forresten, er kodefeltet væk????

      Slet
  6. Ja det glemte jeg da at skrive.. Dejligt :o)

    SvarSlet
  7. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...