mandag den 5. marts 2012

Oldgamle (loppe)fund

Det har vist sig at være en udfordring ikke at må bruge penge på andet end faste udgifter. Det er R#!vsygt faktisk, men det har båret lidt godt med sig. Jeg er nemlig kommet i tanke om nogle gamle loppefund jeg har gjort mig, og dem skal I altså ikke snydes for. Det er nemlig nogle gode nogen, hvis jeg selv skal sige det.







De 3 lotus tallerkener fandt jeg i Brugtvarerterminalen for et halvt års tid siden for 45 kr. pr. stk. Liiiiidt dyrt, men til gengæld er de svære at opdrive så jeg er alligevel svært tilfreds.

Det royale fad med "ører" er en gave fra svigermor og frokosttallerkenen har stået mig i 10 kr i en genbrugsbutik.

Blomsterfadet er et fund fra da jeg boede hos mine forældre i Middelfart. Af en eller anden grund kunne jeg bare ikke lade det stå, selvom det havde et lille afslag i den ene ende. Det er der alligevel ingen der ser når først musikken spiller (oh god, jeg lyder gammel)


10 kommentarer:

  1. ååååh suk så fine. Jeg synes bestemt ikke at 45 kr for så smukke Lotustallerkener er spor dyrt. Er sikker på du kun kan smile lidt hver gang du sætter dem på bordet for det er da simpelthen bare jordens smukkeste tallerkner. De andre fund er også fine og så får du lige et medfølende klap på skulderen fra mig. Jeg lver også på en sten hvor der ikke er råd til andet end det absolut allermest nødvendigt og det er nemlig r..sygt som du ganske rigtig pointerer (;

    SvarSlet
  2. Rigtig gode fund! :)

    http://loptimist.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...