mandag den 19. marts 2012

Uforskammet kedelig skammel

Jeg har en hel rulle med 10 meter retrotapet stående i min samling af tapetrester og gavepapir, men jeg har faktisk ikke rigtig fået brugt noget af det endnu. Men nu er der taget hul på tapetprojekterne, og det første kan jeg vise frem her. Det er den klassiske kedelige Ikea skammel som har fået tapet på de to store flader.

Jeg er godt tilfreds for nu. Der skal bare sprayes en masse klar lak på, så tapetet kan holde til de mange ture op og ned af trinene.




14 kommentarer:

  1. Jeg MÅ igang!! Tak for påmindelsen ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg viser også et andet tapetprojekt frem om et par dage. Dér er der mere knald på farverne. Det er tapet er lidt neutralt for min smag, men skamlen står i en gang med et turkis chatol.

      Slet
  2. nej hvor er den pæn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også ret glad for resultatet.

      Slet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...