lørdag den 17. marts 2012

Svenske krydderier

Formiddagen har jeg og kæresten tilbragt sammen med resten af nordjyllands storfamilier i Ikea. Holy moly en masse mennesker (i joggingudstyret, at bemærke). Vi fik ikke det vi kom efter (heldigvis, for min kæreste havde et udpræget ønske om at få et whiteboard op i stuen/kontoret). Til gengæld fandt jeg et krydderurte startkit til 19 kr. Det består af 3 grønne papkrus med jord og frø. Jeg købte to pakker, med henholdvis timian, oregano, basilikum, citronmelisse, coriander og persille. Nu står de til forspiring i minikarmen i køkkenet og venter på at blive sået ud i kolonihaven når det bliver lidt varmere.

I morgen skal vi iøvrigt ud i kolonihaven og have startet på nogle haveprojekter. Mere om det snarest.





8 kommentarer:

  1. Oh hvor er det en fed idé, Jeg elsker IKEA
    kh. svenskern :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...