torsdag den 15. marts 2012

Ret lækker venindetype

Min veninde, der går under navnet Sejeste Veninde Ever, har gennem en kollega fundet denne skønhed af et gammelt københavnerkøkkenskab til mig. Hun er sej af én eneste årsag, og det er at hun selv er på jagt efter selvsamme skab, men fordi jeg "callede" det først, så går skabet til mig. Altså, hallo. Er det bare en cool venindetype der giver guldet videre på den måde??? Hende er jeg glad ved. Især når hendes kollegapris er 450 for hele herligheden.

Eneste ulempe/fordel er at skabet står hos hende på Frederiksberg. Men det betyder jo bare at jeg må et smut til københavn og besøge hele vennekredsen af jyde-udvandrere. Jeg ved desuden at veninden her ligger inde med 6 andre loppefund som jeg har gjort mig på det seneste, så København, here I come.


(Veninden beklager på forhånd de dårlige mobilbilleder)

14 kommentarer:

  1. Det er vist det man kalder en rigtig veninde! Hvor er det bare fint af hende!

    Og hvilket fint skab. Bliver helt misundelig, selvom jeg har mit eget stående til maling og tapetsering :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også bare fuld af beundring. Jeg synes selv det er et ret stort offer at lade sådan et fund gå videre, så jeg må finde noget godt til hende også.

      Slet
  2. Sød sød sød veninde :-)

    Marie-Louise, Posgaard.dk

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...