onsdag den 21. marts 2012

Tape-tastic

For et stykke tid siden så jeg Malene lave festforberedelser på budget, og hun dekorede simple fyrfadslys med masking tape. Jeg ligger inde med masser af fyrfadslys og masser af tape, så jeg har levet en lille forsøgsrunde med lys. Nu skal jeg bare lige finde et fad i gemmerne hvor de kan stå på. Indtil videre hygger de sig i en skål i reolen. Hurra for blog-inspiration.

En af dagene viser jeg også et andet tape-projekt frem. Også her er der fundet inspiration andetsteds (det er der vel egentlig for det meste for de fleste af os).




13 kommentarer:

  1. Jeg lavede dem til min fest, men har set ideen på pinterest:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Malene, det var jo dig. Nu kan jeg godt huske det. Tak for inspiration. Jeg har så meget føtex-tape som jeg skal have brugt inden jeg "må" købe noget nyt.

      Slet
  2. Det er da virkelig også en fin idé :)

    http://loptimist.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...