torsdag den 15. marts 2012

Facebook er min nye ven

Det er altså ikke fordi jeg er ny på det der facebook, men jeg er faldet over hele 2 gode retrobikse på facebook. Den ene har jeg bestilt 3 ting fra, og nu er de lige kommet ind af døren. En glaskrukke med æbler, en dukkekommode og et termoæble til isterninger.
Kommoden skal males og tapeseres med noget smart tapet. Jeg lover at der kommer en opfølgning på det projekt på et senere tidspunkt.
Er der mon nogen som har en rest af noget smart retro tapet som de vil sælge? Så må I gerne lægge en kommentar eller sende mig en mail til katrine.aarhus@gmail.com

Indtil videre vil jeg bare nyde det store lysegrønne æble, og se om jeg kan finde en plads til det i stuen. Mon ikke.






14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Julia. Det er med kraftig inspiration fra dit røde stue-æble.

      Slet
  2. Wauuu skønt æble -som ellers ser knald gult ud på min skærm :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, det er sådan meget lysegrønt :)

      Slet
  3. Fede fund! Smider du evt et link til de der fb sider? :-)

    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da - du kan søge på Retro Biksen og Quriosa. Det er de to sider jeg har handlet fra.

      Katrine

      Slet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...