fredag den 9. marts 2012

Torsdagsfund har guld i mund

Jeg havde lidt ventetid igår eftermiddags inden jeg skulle på arbejde. I stedet for at drive rundt i gågaden gik jeg for en gangs skyld forbi en marskandiser som jeg ikke plejer at besøge. Men hurra. For jeg fik to voksenstørrelse retro dynebetræk, en plastbøjle og 6 Ira glasbakker for 95 kr. Hallo, det er min nye yndlingsbiks, Antik og Trend på Frederiks Allé i Århus.

Og på mandag skal jeg hente endnu en lækker ting i butikken, men det er en overraskelse indtil videre. Men jeg kan sige så meget at det rimer på otus.



12 kommentarer:

  1. Rigtig gode fund. Er især pjattet med betrækkene. :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et kup! Der var du godt nok vildt heldig!!

    SvarSlet
  3. Hej Trine og Eva,

    Jeg er dælme også godt tilfreds. Følg med, for jeg har lige været forbi igen efter endnu et fund.

    Katrine

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...